2010. november 6., szombat

"Próba.húzás" avagy egy túlélő vallomásai


Az alábbi gondolatokat Tamás osztotta meg velünk. Bevallom, nagyon jól esik, amit ír...


Hogy kerültem ide?


Egyrészt már nyáron zavart, hogy a futó és biciklis gatya alól kihuncutkodnak a kíváncsi elemek. Merthogy ezek alá nem veszünk alsót, hiszen a folyamatos ciklikus mozgás - pláne, ha ráülnek - csúnya horzsolásokat tud okozni itt-ott. Aztán nem tartottam túl guszta látványnak, hogy a bringából hazatérve a megérdemelt fagyi nyalogatása közben vagy húzogatom a nadrágot, hogy visszatereljem a kilógókat, vagy szemezek velük. Ennek kivédésére trimmelgetésbe fogtam, de nem hozta meg a tartós várt eredményt. Mert még így is voltak, akik meg/kilógtak, és egy-két hét után már megint kellett (volna) venni a gépet. De nem mindig volt türelmem. Szóval az egyik ok a sport.
Aztán a kurtítások során vettem észre a rövid "haj" nem várt hozadékát, jelesül, hogy másként érzem benne magam férfinak. Jobban. Nem csak a relatív méret miatt, hanem mert az érzékelés is megváltozott az érintett területeken. Gondoltam, minél rövidebb, annál jobb.

Miért pont ide?
Ha már érlelődött bennem az elhatározás, hogy hosszabb távú megoldást keresek a fenti helyzetre, a neten kezdtem kutatásba. Meglepődtem! Leginkább azon, hogy mennyi lehetőség van, ráadásul kimondottan pasiknak. Tehát a honlapok között bóklászva kiválasztottam néhányat, ahol egy elérhetőségnél több volt feltüntetve, és némi érdemi információt is szolgáltatott arról, hogy mi ez, miként zajlik, miért jó ez, stb. A lehetőségek közül leginkább Kriszti lapja fogott meg, mert nem mint cég, hanem mint vállalkozó hirdetett, aki kimondottan ezzel foglalkozik, nem pedig a sok lehetséges kezelés közé van egy intim kozmetikai lehetőség a margóra szorítva. Aztán az első nagy levegővétel után tárcsáztam és megkaptam az első löketet. Ugyanis Kriszti pont azt a lehetőséget kínálta fel, amit magamban csak nagyon halkan mertem kimondani, hogy mielőtt belevágunk, beszéljünk már róla csak úgy tét nélkül. És lőn! Nála ez egy standard lehetőség az újoncoknak, hogy kibeszélhetik az aggodalmaikat, választ kaphatnak minden kérdésre, a helyszínen. A beszélgetés közben az volt a jó, hogy Kriszti annyira természetesen viselkedett, de nem hideg szakmaisággal, hanem meleg empátiával fogadta és találta ki, kérdéseimet. Mert többnyire teljesen triviális kérdések foglalkoztatnak bennünket pasikat. Engem leginkább az izgatott, hogy mi van ha izgatottá válok. Nos, erre két tuti választ kaptam. Először is, a gyakorlat célja nem ez, és így félreértésnek helye nincs. Másrészt pedig örüljünk annak, ha egészségesek vagyunk és jól működünk. Gyakorlott profiként nem először lenne (lett) ilyenben része, és két épeszű ember tudja ezt a helyén kezelni. Így hát minden aggodalmam elszállt és csak időpontot kellett egyeztetni.

Az esemény:
Sajnos mire az időpont eljött, azért néhány kétely vissza-vissza szállingózott és nem úgy léptem be a kozmetika ajtaján, mintha 2 zsemléért ugrottam volna be a közértbe, de akkor a kocka el volt vetve. Tanulság újoncoknak - ha megoldható, minél közelebbi időpontot érdemes választani a konzultáció után. Akár azonnal, ha erre van lehetőség. Szóval azért csak levetkőztem a szégyenlősségemet és elfoglaltam a helyem. Kriszti nagyon határozottan, céltudatosan tette a dolgát. Mert mire odaértem, már minden elő volt készítve. Nem akkor kezdett babrálni a gyanta keverésével, melegítésével. Szóval egyenesen a tárgyra tért. Felmérte az igényeimet, vagyis hogy hol legyenek a határok, meddig menjen el, és aztán abban segített, hogy miként tehetem én is hasznossá magam. Nos a kellő segítség nagyon megtérül. Sokkal tűrhetőbb a beavatkozás, ha van plusz 2 kéz, ami jó helyen van. Szerintem egyébként ezt minden pasi ismeri borotválkozásból. Ha már húz a borotva, akkor ha megfeszíted az arcbőrödet, akkor sokkal elviselhetőbb. Nos, ez ugyan így működik lent is. A gyakorlat Krisztinél egy próbahúzással kezdődik. Ha túlélted, mehetsz tovább. Ami az érzést illeti, rosszabbra számítottam. Nem egyformán volt elviselhető az egyes területeken, de az eredő sokkal pozitívabb, mint vártam. Fel voltam készülve arra, hogy esetleg pihenőt kell mard tartani, vagy trikót cserélni, de olyan profi és gyors mozdulatokkal dolgozik Kriszti, hogy erre nem volt idő sem. Az igaz, hogy közben ne mindig tudtam teljesen a beszélgetésünkre koncentrálni, de azért nem a süketek párbeszéde zajlott. Szóval beszélgettünk egy kicsit és már túl is voltam a nehezén. Ami ezután jön az már csak a levezetés, ápolás. A pórusok kezelése, megelőző intézkedések krémmel és hintőporral. Ez kimondottan kellemes volt. És minden jó, ha a vége jó. Üdv! Tamás.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése