2010. augusztus 31., kedd

Intimgyanta férfiaknak?!

A környezetem nem volt túl lelkes...

Ugye ez nem az amire gondolok?! Pasikat szőrtelenítesz...ott?! Hogy tudod ezt csinálni??? És ha bepróbálkozik egy perverz??? Kriszti, Te nem vagy normális! Sőt, tudod mit? Te vagy a perverz, hogy ilyesmivel foglalkozol...

Akkor már évek óta foglalkoztam intimgyantával de a vendégköröm kizárólag lányokra épült. Egy részük hozzám járt kozmetikai kezelésre és rákérdezett, vállalok-e intimgyantát? Sokan kerestek meg olyanok is, akik egyébként elégedettek voltak a meglévő kozmetikusukkal, de az intim gyantázást nem szívesen bízták volna rá... Tény, hogy itt (is) rengeteget számít a gyakorlat.

Sok kozmetikus felveszi az árlistára az intimgyantázást "hogy legyen az is" vagy mert most "ez olyan trendi" de nincs meg a megfelelő gyakorlata a dologhoz. Az, hogy hetente vagy kéthetente megcsinál valaki egy fazont, ugye nem tekinthető gyakorlatnak...

Ezt nem fogod elhinni! Múltkor megkeresett a honlapomon (www.intimkozmetika.com) keresztül egy kozmetikus, hogy adjak már neki emailben(!) tanácsot, mert bejelentkezett hozzá valaki intimgyantázásra és ő még soha nem csinált ilyet! Ezek után nem is csodálkozom, hogy tele az Internet mindenféle rémtörténetekkel, hogy ennyire fájdalmas meg annyira bepirosodott a bőröm az intim gyantázás után stb. ...


Szóval, már évek óta gyantáztam a lányokat, amikor egy nap megcsörrent a telefonom. Egy férfi volt a vonalban. Gyantáztatni szeretne. Jó, gondoltam, biztosan a szokásos hát vagy hónalj, mert néhányan fiú már akkor is járt hozzám. Hamar kiderült, hogy az úrnak kicsit más elképzelései vannak. Intimgyantát szeretne. Tényleg. Jól értettem.

Na most, ha ismersz, akkor tudod rólam, hogy nem vagyok egy prűd és a jó ízlés határain belül szinte bármit...de itt egy kicsit azért elgondolkodtam. Akarom én ezt? folyt.köv. holnap :)

5 megjegyzés:

  1. Szia Kriszti!

    Várom a folytatást... :)
    Talán mennék gyantázásra is...intim.. :)

    Üdv,Toto

    VálaszTörlés
  2. Veracs, nálam ma van holnap. :) Este jön a folytatás, megígérem! Addig is szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Szia Toto!

    Szeretettel várlak! És jön a folytatás is.

    Üdv!:) Kriszti

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszti!

    Várom a folytatást itt,s a szalonban is....ha el merek menni...:)

    Toto

    VálaszTörlés